G Whizz :: Life

G Whizz::Life.:. Lyrics

Intro:
Ummmm a life, a life, TJ a jus life, ghetto youts neva give up di fight G whizz dat ahh!

Chorus:
Mi life soon sort out so mi nuh worry umm, my life soon happy, nuh matta weh dem talk bout, nuh move crabby umm nuh watch, nuh bad mind nuh body, mamma tell mi seh son gwaan hol a medz nuh mek no body trick you and come fool up you head, caz life soon sort out so mi nuh worry umm my life soon happy

Verse 1:
Ghetto youts jus gwaan brave di weather jah go mek it betta, do yuh ting, in yuh hustling be wise and get your act together, no do nothing wah no clever fi dem get di betta fi come lock yuh inna jail and mek yuh suffer, nuh greedy, gwan work fi yuh likkle till yuh likkle tun nuff, no badda be no cruff, believe mi ghetto youts full a talent so yuh know we mus buss, jah guide over us

Chorus:
Mi life soon sort out so mi nuh worry umm, my life soon happy, nuh matta weh dem talk bout, nuh move crabby umm nuh watch, nuh bad mind nuh body, mamma tell mi seh son gwaan hol a medz nuh mek no body trick you and come fool up you head, caz life soon sort out so mi nuh worry umm my life soon happy

Comments